Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



22 juni, 2011

"Even geen reactie's"


Lieve Bloggers!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle felicitatie's.
Wat is dat leuk om zoveel reactie te krijgen.
Bedankt!!

Nu even iets anders.
Kom net thuis na een geweldig leuke middag bij Marjon van www.marjonskaarten.blogspot.com

Met het geld dat ik gevraagd heb voor mijn verjaardag heb ik copic caio markers gekocht.
Marjon heeft mij héééél veel geleerd.
Lieve Marjon bedankt!!


Toen ik bij haar was hoorde ik dat er 10 kilometer file stond en besloot om meteen door te rijden naar Cruiqius.
Mijn zoon Marinko zit daar op een speciale school voor kinderen met epilepsie.
Een aantal keer per week gaat hij door naar de Zonnebloem en verblijft een aantal dagen en nachten daar.
Op woensdag kunnen wij hem vanaf 18.00 uur ophalen.
Ik ben van Ouderkerk aan de Amstel ruim 5 kwartier onderweg geweest.
Na aankomst in de Zonnebloem bleek Marinko niet lekker.
En op de terug weg in de auto sloeg het noodlot toe.
Hij kreeg het begin van een epileptische aanval.

Uiteindelijk liep het redelijk goed af, hij ligt nu thuis in bed.
Maar jullie zullen begrijpen dat mijn hoofd vanavond niet staat naar reactie achterlaten.
Ik heb bijna 3 uur in de auto gezeten en ben het wel een beetje zat.
Zag net jullie creaties even voorbij komen in mijn side bar en het ziet er weer prachtig uit allemaal.
Vandaar dat ik het even zo doe.

Morgen is het afwachten hoe mijn mannetje wakker wordt en wat de dag ons brengt.
Ik hoop morgen weer te reageren en wat te freubelen want ben met het kleuren van een magnolia afdruk bezig en had zo in mijn hoofd om er een leuke kaart mee te maken.
Vandaag dus even niet Sorry!

Lieve groetjes Noriko



19 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Noriko,
Kinderen gaan ALTIJD voor.....dus ik begrijp heel goed dat je hoofd nu niet staat naar het plaatsen of maken van kaartjes.
Gisteren ben ik niet op je blog geweest en wat blijkt nu.....je bent jarig geweest. Beter laat dan nooit.....dus Van ♥-e Gefeliciteerd en ik hoop dat je een hele fijne en gezellige dag hebt gehad. Een dag om aan terug te denken. Een dag met kaartjes, bloemen en kadootjes.
Liefs Wilma

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat is dit weer verveelend.
Hopelijk maakt hij een goede nacht rust.
En is hij morgen weer een beetje goed te pas.
Ik hou zo veel van dat gozertje.

Gr Leen

Riet zei

Heel veel sterkte lieverd,wat een zorgen allemaal voor jullie.
Vreselijk zo jong kind.

Sterkte met alles.
Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Wens jullie veel sterkte en hopelijk heeft hij een goede nacht.

Liefs Corine

Liefs Ineke zei

Wens je veel sterkte Noriko, ik hoop dat het mee valt. Heel veel liefs van Ineke

Liefs Ineke zei

Wens je veel sterkte Noriko, ik hoop dat het mee valt. Heel veel liefs van Ineke

Liefs Ineke zei

Wens je veel sterkte Noriko, ik hoop dat het mee valt. Heel veel liefs van Ineke

Unknown zei

Lieve Noriko,

Dat onze fantastisch leuke middag zo moest eindigen wens je niemand toe. We hoorden al op de radio dat er fille stond, was dat maar het enige vervelende vandaag.
Ik wens je heel veel sterkte toe met je zoon, hoop dat hij een goede nacht zal hebben en morgen weer wat beter zal zijn.
Sterkte en veel liefs van
marjon

Neline zei

Wat vervelend allemaal voor je, ik hoop dat het mannetje lekker slaapt en zich morgen een stuk beter voelt!
Groetjes
Neline

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

heel veel sterkte Noriko en hopelijk een goede nacht.
Liefs
Marja

redscrap zei

hallo Noriko, natuurlijk gaan zulke dingen voor, en wateen vervelende toestand, hopen dat jullie allebei een goede nachtrust hebben, liefs mina

Wil zei

Ik wens je heel veel sterkte, en natuurlijk je zoon heel veel beterschap.
Liefs Willie

Anoniem zei

Heel veel sterkte toegewenst Noriko.
Je zoon gaat nu voor en dat bloggen komt wel weer hoor.
Groetjes Jannie.

Tinie zei

Wat lijkt me dat als moeder erg te moeten meemaken, voor je zoon is het het ergst natuurlijk, maar ik wens jullie veel sterkte toe!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

heel veel sterkte noriko, ik hoop dat het vandaag weer gaat.

groetjes karin

Marlies zei

Lieve Noriko, ik loop weer zo achter met mijn blog bezoekjes dat ik nu pas lees dat het gisteren niet zo goed ging met je zoon. Ik hoop dat het vandaag weer wat beter gaat en dat jij weer bekomen bent.
groetjes, Marlies

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Noriko,
Lelietjes van Dalen daar ben ik gek op. Heb je dit zelf geschilderd?
Ja, epilepsie is een vervelende ziekte als je niet goed bent ingesteld. Hoop voor jullie en je zoon dat hij deze aanvallen niet te vaak heeft. Mijn eerste man had het ook en in het kindertehuis waar ik werkte hadden twee meisjes het. Vooral na inspanning kan er en aanval komen. Ik hoop dat het verder goed gaat met hem en we zien je creatie wel weer eens verschijnen als je tijd hebt. Eerst je zoon.
Je vorige hartjes doosje is zo lief en mooi gemaakt.
Groetjes LIda

redscrap zei

Nog maar een keer en reaktie, want waarschijnlijk is het nog niet god met jullie want je bent nog niet on line,
wens jou en je gezin veel sterkte, en tot gauw, want mis je creaties wel
groetjes mina

Elly zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag ( beter laat dan nooit toch?) .
Ik hoop dat het al weer beter gaat me je zoon!!
En je doosje op kaart hieronder vind ik FAN-TAS_TISCH mooi!!!!

groetjes, Elly