Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



06 juni, 2011

"Baby geboren"


Hallo Bloggers!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Daar zijn we dan weer met een nieuwe kaart.
We hadden al geboorte meissie en jochie, dus dan nu een baby.
De kaart bevat roze en blauw dus dat moet goed komen.


Ik heb er weer een kaart van gemaakt die "echt" kan staan.
Van een blauwe linnenkaart heb ik het standaardje gemaakt.
Van roze linnen heb ik met een nestabilitie het frame uitgestanst.
Ook heb ik de nieuwe hart doily gebruikt.


Even een paar foto's vanuit verschillende kanten.
Zo is goed te zien hoe de kaart in elkaar zit.

Voor deze kaart heb ik bloemen, kanten onderzetter, labels, pareldraad, uitgestanste vlinder en doily hart gebruikt.
Ook komen er een aantal verschillende designpapiertjes uit een Marianne blok.

Laten jullie weer even weten wat jullie van mijn kaartje vinden.
Alvast weer bedankt en tot de volgende keer.

Groetjes Noriko



15 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Poe poe het is weer een schatje.
Schitterend mooi gemaakt.


Gr Leen

Tinie zei

Ik vind je kaarten toch zo super mooi, zo ook deze weer!!! Prachtige details gebruikt je!!

Groetjes Tinie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Je blijft verrassen Noriko. Erg mooi.
groetjes Marja

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart! Er valt zoveel moois op te zien en de leuren zijn schitterend.

Groetjes, Loes

Loes Oorschot zei

leuren = kleuren :o)

Anoniem zei

Een hele mooie kaart heb je weer gemaakt Noriko.
Pracht en je blijft er naar kijken hé er is zoveel te zien.

Groetjes Jannie

Irma zei

Jeetje je gaat als de brandweer , ook nu weer een geweldig kaartje.
Lekker veel details daar hou ik zo van he !!
Groetjes Irma

Liefs Ineke zei

Hallo Noriko, wat heb je weer een mooie kaart gemaakt. Ik vind het heerlijk om bij je te kijken. Geweldig mooi. Groetjes van Ineke

Tini zei

Hoi Noriko,
Heel mooi,maar wel eg druk, maar smaken erschillen, dat is juist zo leuk, zo heeft iedereen zijn eigen stijl.

Fijne dag verder.
Gr.Tini

manuela zei

wat een Prachtige kaart! Er valt zoveel moois op te zien en de kleuren zijn ook zo mooi

groetjes
Mnauela

Marlies zei

Wat een super schattige kaart heb je weer gemaakt met zoveel prachtige details!
groetjes, Marlies

KarinsArtScrap zei

het is weer een prachtig kaartje geworden noriko.
leuke afbeelding en prachtige details.

groetjes karin

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Noriko,lief plaatje,mooie kleur papier.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Wat een schatje!

Groetjes Corine

Pet73 zei

OMG, what a cute image! Adorable!