Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



22 mei, 2011

"Zoals het klokje thuis tikt....."

Goedemiddag allemaal!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na een dagje braderie vandaag lekker aan de knutsel!!
Had gisteravond deze materialen allemaal nog bij elkaar gezocht, maar kwam er niet meer aan toe om er nog iets mee te doen.
Na wat knutselen vanmorgen heb ik deze kaart ermee gemaakt!!


Door de bruine tinten en de uitstraling vind ik dat hij best als mannenkaart kan doorgaan.
In het rechter envelopje achter de klok zit een labeltje gestanst met de MD mal, welke er ook uit kan.



De foto's hierboven kun je vergroten door er op te klikken.
Ook heb ik bij deze kaart er weer voor gekozen om de binnenkant te bewerken.


Ik heb ook de nieuwe mallen van MD gebruikt.
Voor een mannenkaart vind ik best dat je er bloemen op kunt gebruiken.
En vooral in deze kleur vind ik het best een mooi geheel geworden.

Laten jullie ook even weten wat je ervan vind?

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!!
Groetjes Noriko



21 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko
```````````
Wat is dit weer een prachtig kaartje.
Heel leuk bewerkt.
En de kleur is echt schitterend.
Fijne Zondag verder.


GR Leen

Erica ♥ zei

Jij overtreft gewoon iedere keer weer alles en iedereen met je kaarten.
En jazeker deze kaart kan zeker als mannenkaart door hoor.
Leuk dat ik je op een idee heb gebracht voor je takken, ik ben benieuwd wat je gaat maken :)
Grtjs Erica

Neline zei

Prachtige kaart weer, ik vind het ook heel erg geschikt voor de mannen.
superszz weer
groetjes
Neline

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Verbazingwekkend MOOI. Wat een oracht kaart Noriko. Ik bewonder je energie en je creativiteit. je combí is ook dit keer ontzettend mooi.
groetjes Marja

manuela zei

Prachtige mannen kaart geworden
heel leuk gedaan en de kleur is ook
schitterend.

groetjes
Manuela

Unknown zei

Hallo Noriko,
Wat een prachtige kaart en vooral de klok, is dat een stempelafdrukje of een stans. Mag ik zo brutaal zijn en vragen of ik een stans of afdrukje van je mag overnemen.
alvast bedankt

Liefs Marjon

Wilma zei

Hallo Noriko,
Zoals het klokje thuis tikt....tikt het overal ☺☺☺ Jij loopt alleen wel erg hard. Wat een MOOIE bruine kaart en deze kan echt wel voor een mannenkaart doorgaan.
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

zeker kan deze er door als een mannenkaart noriko, ik vind het een mooie vintage kaart want daar heeft het wel wat van weg.
prachtig bij elkaar gezocht.

groetjes karin

Tinie zei

Wat een mooi geheel, past allemaal bij elkaar en daar hou ik van, super details ook!!!

Groetjes Tinie

Hannie Stoel zei

Wauw....een hele mooie hoor,

groetjes, Hannie

Leonie zei

Een prachtig kaartje weer Noriko!! :D En deze kan zeker als mannenkaart gebruikt worden met de mooie neutrale kleuren.

Groetjes,
Leonie.

Martha zei

Het is weer een pracht kaart!!
Groetjes,
Martha

Agnes zei

Wat een super kaartje Noriko!
Schitterende details, 'n prachtig geheel is het geworden!!
groetjes, Agnes

Anoniem zei

wat een schitterende kaart Noriko.

groetjes Jannie

Dora zei

Zeker dat deze door kan als mannenkaart en nog eens een hele mooie ook!

Riet zei

Wowwww Noriko,wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.

Elly zei

Je kaart is heel leuk geworden zo, en zéker geschikt voor een man hoor.
Je theepot hieronder vind ik ook FANTASTISCH!!

groetjes, Elly

Tiets zei

jee wat mooi joh!!!
groetjes Tiets

Corine van der Zee zei

Prachtige kaart! Mooie kleuren en geweldige details!

Liefs Corine

Marlies zei

Een super mooie kaart Noriko! Wat een geweldige details! En je kunt het inderdaad ook als mannenkaart gebruiken. Prachtig geheel!
groetjes, Marlies

Pet73 zei

Wow, this is stunning! Very beautiful!