Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



05 mei, 2011

"Forever Friends in zwart en wit"


Goedenavond allemaal!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat hadden we weer een lekker weertje vandaag en .........
het word nog veel mooier!!

Toch heb ik deze kaart nog gemaakt.
Zoals ik al vertelde had ik de nieuwe Forever Friends serie gekocht.
Het is een pakket met stansvellen, bijpassend designpapier en in de zelfde serie is er nog een blok met designpapier, mooi lint en strikjes.
Een serie om je helemaal mee uit te leven.
Dit alles is te koop bij Syta van Gelderen.


Ik heb de basis kaart gemaakt van een A4 karton in creme parelmoer.
De kaart is enkel en aan de achterkant zit een standaardje zodat de kaart kan staan.
De kaart is een groot formaat geworden omdat ik de grote papieren hartjes onderzetter wilde gebruiken




Hierboven is goed de zijkant van de kaart te zien.
Buiten de materialen uit het pakket heb ik de onderzetter, zwarte bloempailletten, lint, draadparels, diverse bloemen en de grote hart randpons van Martha Stuwart gebruikt.


Wat heb ik gister weer een leuke reactie gehad op mijn bird kaart.
Laten jullie nu ook weer een berichtje achter?
Dat zou ik heel leuk vinden!!

Vanavond ga ik even een avondje niksen.
Ik ben morgen lekker vrij, dus dan ga ik weer lekker freubellen.

Groetjes Noriko


8 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko.
````````````
Dit is echt heel appart.
Echt supergaaf.
De kleuren lekker rustig gehouden.
Daar hou ik wel van.

Gr Leen

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Noriko,
Wat een aparte en mooie naam heb jij. Dat moest ik even kwijt.
Via een ander blog bij jouw terecht gekomen.
Wat een werk maak jij van je kaarten. Ik vind deze erg leuk geworden. Er zitten ontzettend veel details op.
Gelijk volger geworden enik kom wel eens vaker langs "Bloggen".
Groetjes Lida

Monie zei

Wat maak jij ook mooie kaarten Noriko! Dank je wel voor je reacties op mijn blog.Ik kom zeker nog eens bij je kijken. Groetjes van Monie.

Dora zei

Dit is mooi, ik ben niet van het zwart, maar met dat lichtbruine is werkelijk schitterend!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hoi Noriko, allereerst bedankt voor je lieve berichtje. Gsa gelukkig weer opwaarts. Maar jouw kaart vind ik eindeloos mooi en lief. De kleurencombi is erg mooi en je combinatie van alle verschillende materialen, super. Blijf je volgen hoor.
lieve groetjes Marja

Jitske zei

Leuk hoor, dat zwart ,wit en bruin,
groetjes jitske

Riet zei

Ohhh wat een prachtige kaarten Norika.

Liefs Riet.

Pet73 zei

Such a wonderful card! "Forever Friends" images are just too cute! Love the colour combination and all the embellishments!