Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik had zo graag nog even een valentijnskaartje willen plaatsen.
Maar ik ben weer geveld door mijn reuma.
En ik kan hierdoor niet lang zitten.
Sorry, maar ik hoop dat Tilda het een beetje goed maakt.
Happy Valentijn!!!!!
Verder heb ik nog even een mededeling.
Het gaat namelijk over de candy die je hieronder ziet afgebeeld.
Deze wordt verlood bij zussenknutsel.
Dit zijn 2 tienerzusjes, die geweldige leuke creatie's maken.
Ze zijn net begonnen met hun blog maar doen het heel leuk.
Hun candy is beschikbaar gesteld door Marjon van Marjonskaarten.
Dus kijk snel op het blog van Charlotte en Lieke en doe allemaal gezellig mee!!!!!
Ik hoop snel weer wat te knutselen en te kunnen bloggen.
Lieve groetjes Noriko










