Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



15 februari, 2012

Het zit niet mee

Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik had zo graag nog even een valentijnskaartje willen plaatsen.
Maar ik ben weer geveld door mijn reuma.
En ik kan hierdoor niet lang zitten.
Sorry, maar ik  hoop dat Tilda het een beetje goed maakt.


Happy Valentijn!!!!!


Verder heb ik nog even een mededeling.
Het gaat namelijk over de candy die je hieronder ziet afgebeeld.
Deze wordt verlood bij zussenknutsel.


Dit zijn 2 tienerzusjes, die geweldige leuke creatie's maken.
Ze zijn net begonnen met hun blog maar doen het heel leuk.
Hun candy is beschikbaar gesteld door Marjon van Marjonskaarten.
Dus kijk snel op het blog van Charlotte en Lieke en doe allemaal gezellig mee!!!!!

Ik hoop snel weer wat te knutselen en te kunnen bloggen.

Lieve groetjes Noriko

13 februari, 2012

Danischa 2 jaar

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gister vierde Danischa, het dochtertje van mijn vriendin haar 2e verjaardag.
En bij cadeautjes hoort natuurlijk ook een kaartje.
En deze heb ik voor haar gemaakt.


Ik heb er een easel kaart van gemaakt.
Aan de boven zijde zit een bewerkte rand welke is gemaakt met de nieuwe doohickey van Magnolia.


Het konijn welke links achter de kaart vandaan komt is gemaakt met een stans van Tim Holtz.
De vlinder zit ook op deze stans net als het strikje dat het konijntje om heeft.


Het stansvel is van Studio Light en het beertje komt uit de serie Some bunny to love!


Het design papier komt uit verschillende blokjes.


Het plaatje is een Twisted Piramide.


Tot slot nog even een foto zoals het ervan boven af uitziet.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Verder wens ik iedereen voor straks welterusten en voor morgen gezond weer op!

Lieve groetjes Noriko

12 februari, 2012

Peter & Monique

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maandag ochtend om negen uur zijn mijn zwager en schoonzuster getrouwd.
Vanavond hebben ze een feestje gegeven.
Ik wilde het geld toch op een leuke manier geven.
Ik heb een hart gekocht en deze met het mooie Pion papier bewerkt.
Achter op zit het envelopje met inhoud.


Het is een hart geworden wat ze kunnen ophangen.


Vrijdag hadden we een crop dag bij Marjon.
Liesbeth was ook van de party en het was weer een super geslaagde dag.
Aan het einde van de dag ging nog even kijken in haar shoppie en vond daar dit prachtige zeepjes met de 2 duifjes.
Ik wist meteen die moet op het hart.



Ook vind ik het altijd leuk om het een persoonlijk tintje te geven.
Ditmaal door de houten letters erop te verwerken.
Ik heb ze gekleurd met distress inkt en bewerkt met de swirl stempel van Magnolia.


De roos is gemaakt met de stans van spellbinder.


Hierboven nog wat foto's met details.


Het zeepje was helemaal wit.
Ik heb hem bewerkt met distress inkt omdat datbeter bij het papier paste. 


Ik vond het super leuk om het hart te maken.
En ben zelf tevreden met het resultaat.
En wat vinden jullie?


Lieve groetjes Noriko

10 februari, 2012

Op de motor

Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ook dit was een kaartje in opdracht!
Mijn zuster voor velen bloggers wel bekend als Leny Hempen, vroeg om een mannenkaart met een motor.


De ontvanger is namelijk nogal een "motorfreak"


Het plaatje komt van een knipvel waarvan ik de naam niet weet, maar hij is te koop bij Syta van Gelderen.
Haar webwinkel vind je in mijn sidebar!
De swirl is gemaakt met een stans van Tim Holtz.
De filmstrip is van Die-Namics.
Deze stansen zijn super leuk om mee te werken en voor een scherpe prijs te koop bij Marjon.
Dus kijk even op haar blog www.marjonskaarten.blogspot.com


Het gebruikte papier komt uit het blokje van DCWV


Tevens wil ik een ieder die een reactie heeft achter gelaten om ons sterkte te wensen met Marinko heel hartelijk bedanken.
Marinko is al ziek sinds zijn 5e en loopt op dit moment bijna wekelijks naar het ziekenhuis.
Ook kijkt hij geregeld op mijn blog en moet ik hem voorlezen wat jullie geschreven hebben.
Ook hij vond het erg lief dat jullie zo meeleven.

Op dit moment ben ik met een creatie bezig waar ik nog weinig over kan zeggen, maar als alles goed verloopt plaats ik hem zondag op mijn blog.
Dus neem tegen die tijd weer even een kijkje.


Lieve groetjes Noriko

09 februari, 2012

Award gekregen

Goedenavond allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vanmiddag heb ik deze Award gekregen van Naomi.
Ik voel me zeer vereerd, dus Naomi hartstikke bedankt.


Nu aan mij de taak om hem weer door te geven aan 5 van mijn volgers.
De eigenaars van de blogs die ik kies mogen alleen niet meer dan 200 volgers heb.
Op zich vind ik dat iedereen hem verdiend.
Iedereen maakt zijn creatie bijzonder op zijn eigen manier.
En wij als hobbymaatjes weten hoeveel tijd er in kan gaan zitten om een speciale creatie voor iemand te maken.
Het bijeen zoeken van materialen en het uitwerken van je creatie maakt het tot een bijzonder iets van jou hand.
Om toch te doen wat er van mij gevraagd wordt heb ik met veel moeite uit mijn volgers een keuze gemaakt.




Lieve groetjes Noriko

08 februari, 2012

Luca

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gister mijn opdracht voor de uitnodigingen afgemaakt en weggebracht.
Dit zijn ze geworden.


Het model kaart is gemaakt met de mal van Sizzix.


Het envelopje en inleg kaartje zijn van Papermania.
Ik heb het flopje bewerkt met groene inkt en DP papier.
Op het DP heb ik met de stempelset van Eline, Luca gestempeld.
Het plaatje dat op het kaartje zit komt van internet.


In totaal zijn het 13 kaartjes geworden.
En zo ziet dat er dan uit.
Luca wordt 10 jaar en gaat met een groepje kids paintballen.


Aan de binnenkant van het kaartje zit dan de echte uitnodiging voor het kinderfeestje en de kadotip voor de jarige!


Inmiddels wacht de volgende opdracht, dus ga ik weer snel verder.

Doordat we geregeld met Marinko naar het ziekenhuis moeten en zijn gezondheid op dit moment niet zo is zoals het zou moeten zijn schiet het reageren op jullie creaties er op dit moment even bij in.

Ik heb jullie wel allemaal in mijn sidebar staan en zie jullie mooie creaties dan ook allemaal voorbij komen.
Ik kijk geregeld maar door dat het reageren behoorlijk veel tijd vergt en ik anders niet toe kom aan mijn eigen werk heb ik het een beetje verdeeld en reageer ik bij jullie om en om.

Ik wens iedereen een fijne avond!
En hoop jullie snel weer te zien !!


Lieve groetjes Noriko

06 februari, 2012

Delfts blauw

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Op dit moment is het delfts blauw wat je overal voorbij ziet komen.
Dus ook ik kant niet achter blijven.
Hier mijn kaartje gemaakt met het nieuwe knipvel van Mattie.
En de bijpassende tekst stempel.


Zelf vind ik het een hele leuk kleurencombinatie.
Het zachte lieve rosé met het harde blauw heeft toch wel iets.


De foto hieronder laat zien dat het een kaart is met 2 bewerkte delen.


Het klompje met tulpen is op een nestabilitie geplakt, welke met een lint om de kaart heen zit.


Op de foto hieronder zie je hoe de kaart er van binnen uit ziet als de strik los is.



Het DP papier komt uit het nieuwe blok van Marianne Design en Papermania.
De kaart is aangekleed met bloemen, roosjes, swirls, lint, strikjes, verbandgaas en een kanten doily waarvan aan beide kanten de helft is verwerkt.
De witte randen zijn gemaakt met correctievloeistof.


Inmiddels zijn mijn uitnodigingen klaar en liggen te drogen.
Ik heb nog wat andere opdrachten die deze week af moeten, dus ik ga nog even verder.

Ik hoop dat jullie snel weer even langskomen op mijn blog!
De reactie's die jullie achter laten vind ik super om te lezen en wil jullie daar dan ook voor bedanken.

Fijne avond nog!!


Lieve groetjes Noriko