Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



01 december, 2018

Digi Jilliez

Hallo Allemaal,

Deze maand hebben wij een digi op het blog staan van Jilliez.
Ik heb de digi gekleurd met 2 sets van de Auqamarkers.
En wat kleuren deze markers lekker.


Ik heb er een feestelijk geheel van gemaakt.
De digi is een Feestelijke Panda met Ballonnen.
Mijn lieve Panda komt dan als een verassing uit een doosje.


Het label dat ik hiervoor gebruikt heb is er 1 van Marianne Design.
Het kadodoosje is ook van Marianne en is 1 van de nieuwe mallen van deze maand.


Ik heb de panda alleen gekleurd met de zwarte Auqamarker.
Door deze in laagjes op te brengen kun je heel veel kleurnuance creëren.
De ballonnen zijn gekleurd met de lila rose set.
Je brengt steeds laagje voor laagje aan.
Zo kun je van heel licht naar heel donker kleuren.


De ballonnen zijn gemaakt van Dutch Doobadoo en uitgeknipt uit foam.
De bovenste laag is van papier.


En hier de foto van het geheel.
Een leuke creatie om op te hangen.

Nu je klaar bent bij mij kun je doorhoppen naar het blog van 

De Jilliez artikelen zijn bij ons in de winkel te koop.




3 opmerkingen:

Wilma van Bergen zei

Wat een super leuk idee om een hanger te maken. Zo schattig!

Carla zei

Schattig zo met de grote ballonnen van ddbd.

Unknown zei

Wat een leukerd