Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



30 oktober, 2018

Bloghop Jilliez


Lieve allemaal,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is weer dinsdag en dus bloghopdag bij Jilliez
Alle team leden zijn aan de slag gegaan met de Card Creator Emily.

Ik heb deze keer een variant gemaakt met mica.
Op het mica heb ik met de stempel van Joy met Stazon inkt de tekst en spatten gezet.
Even goed laten drogen en dan kun je verder aan de slag,


Ik heb uit verschillende stukjes rose design papier en cardstock 
stansje uitgestanst.
Het leuke is dat je voor een projectje als dit prima rest stukjes papier kunt gebruiken.



Ik heb het kleinste vorm van de Card Creator gebruikt als basis.
Hier dus de stempels op aangebracht.
En dan kan het pimpen beginnen.
Het hart zit achter het mica geplakt.
Op het mica ter hoogte van de onderkant van het hart ben ik mijn "toef" 
met mallen gaan plakken.
Ik heb hiervoor 2 randjes uitgestanst en ook 1 van de 2 aan de achterzijde geplakt.
De andere zit precies om de stans maar dan aan de voorzijde.
Zo is de plakrand weggewerkt en lijkt het 1 geheel.
Hierop een mooi kantje geplakt.
En dan kun je eigenlijk gaan bloemschikken met 
papieren bloemen en takjes.

Aan de bovenzijde heb ik een gat gemaakt en hier een leuk
lint en kant door gehaald en hier met een stukje katoengaren het label aan 
bevestigd.
Meike vierde haar verjaardag en was met blij met het label en de inhoud die eraan 
vast was gemaakt.


Mijn post zit erop en je kunt nu doorhoppen naar:




Ik eindig met een creatieve groet,


10 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

Mieke Duckers zei

Prachtig, die combi van zwart en rose! ook het mica doet het goed!

Petra L zei

Bijzonder al moest ik heel goed zoeken/kijken waar je de mica "verstopt" had ;-) Je kaart is wel heel mooi.

Jolara zei

Super gaaf

Carla zei

Mooi geworden noriko, prachtige kleuren bij elkaar.

Wilma van Bergen zei

Wat een mooie kaart, echt heel sjiek zo met deze kleurencombinatie en dat mica. Top!

Unknown zei

Mooie kleurcombi en gaaf gedaan

Unknown zei

wat een leuk idee, met dat mica, leuk gemaakt

Margo zei

Wat prachtig Noriko !
Groetjes
Margo

Astrid van der Linde zei

Geweldig effect!! Wat ontzettend mooi gedaan weer!! <3