Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



11 december, 2014

Trapjeskaart voor Kimya Verpakkingen!

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik heb een trapjeskaart gemaakt met de mooie
materialen van Kimya Verpakkingen in 
combinatie met het Noor Papier en 
veel stansjes!


Wat een superleuk project was dit.
Het is een echte Noriko kaart geworden.
Met veel, ja veel details.


Aan iedere kant zit wel iets vast.
Of schuilt er wel iets achter.


Laten we beginnen met de linker binnenkant.
Een mooie stempel op Linnen is hier als
 uitgangspunt gebruikt.
Gemat op Cardstock omringd door mooie bomen.
En alles natuurlijk lekker voorzien van sneeuw.


Dan het trapjes gedeelte.
Om jullie nog even er aan te herinneren dat het 
al 2015 wordt nog even de 
cijfers gemaakt met en stans van 
Tim Holtz!


De mooie Schaatsjes zijn van Marianne Design.
De mooie Engel van Kimya is voorzien van vleugels,
welke gemaakt zijn met een stans 
van Magnolia!


Het zijn donkere dagen voor kerst.
Dus een mooie lantaarn in de sneeuw
mag niet ontbreken.
Ik heb hem gestanst met een stans
van Tim Holtz en voorzien van een 
winters tafereeltje!


Bovenop mijn mooie herstenstans van Memorybox.


Op de voorkant weer zo'n geweldig Kraftzakje.
De Kimya labels heb ik voorzien van een mooi gouden gaas.
En ook hier weer zo'n mooie engel!
Ook het jute zakje en de Kraft ster
komen uit het assortiment van Kimya!




Wat een heerlijke creatie.
Bij iedere stap die ik deed zag ik het onder mijn handen groeien.
De basis was het model en het mooie plaatje
van Studio Light.
Met een aantal mooie produkten van 
Ohhhh wat heb ik toch een geweldige hobby!!!!

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden,
Ik wens iedereen een hele fijne dag.

Lieve groetjes Noriko

1 opmerking:

corryskaart zei

hoi noriko
wat een geweldige trapljeskaart zoveel te zien en te genieten en zie dat je hier veel werk aan hebt gehad:-))
grt corry