Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



13 juli, 2013

Liesbeth van harte!!

Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze kaart was dinsdag te zien op het blog en de Facebook pagina van KreaTeja.
Vandaag heeft mijn vriendin en cropmaatje Liesbeth hem ontvangen voor haar verjaardag.
Het is een kaart gemaakt van cardstock en DP.
Nu zul je denken tja dat gebruik je toch meestal.
Maar ik doel met name op de maat.
De basis van het cardstock heeft een maat van 12 inch dat is om precies te zijn 30.48 cm.
Deze maat heb je nodig om de rand te kunnen bewerken met een ponsen set van Martha Stewart.


Wil je alles goed op de foto kunnen bekijken moet je er even op klikken zo wordt hij groter.


De Orchideeën zijn super van Magnolia!


Tja en dan kan hij nog open ook en zie je dit!!


Het afdrukje is gekleurd met de Faber Castell.
Het pop-up gedeelte is gemaakt met de stans van Sizzix.



Ook de Aardbeien zijn gemaakt met een stans van Magnolia.
 



En een fotootje van bovenaf!
Ik vond het weer een geweldig gaaf project om te maken en vond het weer super om hem van de week te mogen tonen op het blog van KreaTeja.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Voor morgen allemaal een hele fijne zondag.


Lieve groetjes Noriko


12 opmerkingen:

Durvina zei

Ik zag deze zojuist op FB, maar die moest ik gewoon nog beter zien...., wat een gaaf en mooie creatie!!
Helemaal TOP!

liefs. Durvina

Anita Meijer zei

Zo schitterend Noriko, helemaal geweldig zo mooi je dit hebt gemaakt, daar zal Liesbeth wel heel blij mee zijn. Top.
Liefs van Anita

Lenie Hempen zei

Wauw Mijn Zus.
Wat een pracht kaart.
Er is weer een hoop te zien.
Hier zal Je Liesbeth heel blij mee hebben gemaakt.
Het is echt weer een schitterende kaart.
Heb verder een heel fijn weekend.

Gr Leen

Anoniem zei

Hoi Noriko,wat een geweldig mooi crea project heb je gemaakt voor Liesbeth.
Hier blijf je naar kijken echt geweldig zo mooi en zoveel schitterende details heb je verwerkt.
Hier zal je wel een hele poos zoet mee zijn geweest, maar dan heb je ook wat,(lol)
Ga zo Liesbeth nog feliciteren loop een beetje achter door van alles en nog wat.
Was het gezellig vandaag?
groetjes liefs Jannie.
xxx voor Marinko

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw,dit kun je idd met recht een project noemen,schitterend uitgewerkt met oog voor detail Noriko,complimentjes hoor! lieve groetjes Miranda

Ursula Alice Stegmann zei

Das ist ja eine supergrosse Karte.
Da braucht man einen supergrossen Umschlag, zum wegschicken.
Sehr schön gemacht!!!
Schöne Sonntagsgr üsse, Ulla

KarinsArtScrap zei

schitterend Noriko heb je heel erg mooi gemaakt.
er is zoveel weer op tezien zo prachtig verwerkt.

groetjes karin

Antoinette Voorn zei

Wat ziet dit er weer gaaf uit! Prachtige gekleurde afbeelding en mooie versiersels!

Gr Antoinette

Anke zei

Jeetje ik zag hem net op facebook en wilde inderdaad meer foto's zien. Wat een kunstwerk, prachtig gemaakt en geweldige details.
Super project.
liefs Anke

Neline zei

wauwwww.....wat gaaf zeg! Prachtig kunstwerk heb je gemaakt voor Liesbeth!
groetjes
Neline

Cordine zei

schitterend!
xxx
cordine

Pet73 zei

Wow, you have outdone yourself!