Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



13 december, 2012

Nog meer kerst

 
Goedenavond allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
We kunnen er geen genoeg van krijgen, dus nog meer kerst.
Ja we gaan nog even door.
Dus weer tijd voor een nieuwe!!!
 
 
De basiskaart is weer van kraft gecombineerd met het nieuwe blokje van Maja.
Het plaatje is van Marieke.
Ik had bij het blokje ook wat losse label vellen gekocht.

 
De bloemen zijn gemaakt met de stans van Magnolia en bewerkt met distress stickles kleur Frayed Burlap.

 
Ook nu weer vele verschillende soorten stansjes gebruikt.

 
Op deze foto is het uitgeschoven label te zien.
 
Marinko is aan de beterende hand maar heeft nog steeds last van zijn rug.
Door de aanrijding heeft het korset schade op gelopen en er moet een nieuwe aangemeten worden.
Door de vele rug klachten wordt er nu bekeken wat de beste oplossing voor hem is.
Vandaag was hij weer naar school, maar de schrik zit er goed in en hij zat dan ook niet op zijn gemak in de auto.
 
Bedankt voor jullie lieve reacties.

Lieve groetjes Noriko

17 opmerkingen:

Linda zei

Heel mooi kaartje Noriko! Prachtig van kleur en mooi zeg dat papier. Wat een verhaal zeg van Marinkom, wat vreselijk naar voor jullie! Kan me voorstellen dat het moeilijk voor hem was om weer in de auto te stappen! Hopelijk gaat het snel weer wat beter. Liefs, Linda.

Thea zei

Wat een schitterende creatie Noriko! En veen beterschap voor Marinko.

Groetjes Thea

corryskaart zei

Hoi noriko
Het is altijd een feestje om bij jou te neuzen want er zitten altijd zoveel kijkdingen op je mooie creaties en fijn om te horen dat het met je zoon ietsje beter gaat
Groetjes van corry

Nicole zei

WOW, Noriko, wat vervelend voor Marinko, alweer een nieuw corset, maar gelukkig is hij niet heel ernstig gewond. Ik wens hem veel beterschap!! Je kaart is weer geweldig met zoveel moois om naar te kijken. Liefs, Nicole

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Je kaart is weer schitterend Noriko maar dat ongeval van Marinko is schrikken joh. Ik hoop dat alles weer beter zal gaan en alles zal genezen.
lieve groetjes Marja

Anoniem zei

Ooo kan me goed voorstellen dat de schrik er in zit.
En wat vervelend dat hij weer een nieuw korset moet.
Je kaart is schitterend Noriko!
Wat heb je er weer veel werk van gemaakt.
Vind deze kleuren wel heel mooi hoor.

Groetjes en sterkte en een knuffel voor Marinko

Liefs Jannie

Lenie Hempen zei

Wat is het weer een pracht mijn Zus.
Echt schitterend mooi.
Wat weer een mooie volle kaart.
Weer veel op te zien.
Heel mooi van kleur.
Maak er een fijn weekend van.

Gr Leen

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schitterende kaart.
Groetjes Miranda

Elly zei

Ik lees net je verhaal op FB over je zoon. Jeetje wat een schrik. Hopelijk komt alles weer helemaal goed met zijn rug!! Veel sterkte!!

lieve groet, Elly

ps ; een prachtige kaart weer!!

Neline zei

Wat een verhaal zeg over Marinko. Dat was echt schrikken voor jullie. Het allerbeste hoor!!!
Je kaart is weer prachtig, hele mooie details heb je weer gebruikt.
groetjes
Neline

Antoinette Voorn zei

Jeeeetje wat mooiiii!!! Wat een bijzonder kunstwerk is dit zeg!

gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

jolanda zei

prachtig kaartje

Erica ♥ zei

Oh ik heb je vorige berichtje gemist,
even terug gelezen, dat is schrikken
zeg voor jullie.
Fijn te horen dat nu alles weer
rustigaan beter gaat.
Jij ook weer helemaal gezond ?
Je kaartjes zijn weer geweldig, er
is zoveel moois op te zien,
prachtig Noriko !

Gezellige dagen, grtjsss Erica ☼

Corrie zei

Wat een geweldig mooi kaartje Noriko
Groetjes Corrie

Wilma zei

Hallo Noriko,
Wat een MOOIE kerstkaart met label heb je gemaakt. Er is weer veel te bekijken.
Ik kan me voorstellen dat de schrik er toch wel een beetje in zit.....voor jullie allemaal.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

nou dat is helemaal geen goed nieuws, hoop dat het toch beter gaat als hij een nieuwe heeft Noriko.
je hebt in ieder geval weer een schitterende kaart gemaakt en super leuk die label zo eruit.

groetjes karin

Pet73 zei

Wow, your card is fantastic! Gorgeous!