Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



06 september, 2011


Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties op mijn overslagkaart.
Voor vandaag heb ik een doosje om te laten zien.
Ik heb het gemaakt met Tilda papier.
Ik heb het op een speciale manier gevouwen zodat het in elkaar blijft zitten.
Het leuke is dat er geen lijm aan te pas komt.


Het papier komt uit een scrapblok vandaan.
Doordat beide vellen aan beide kanten bewerkt zijn.
Heb ik een verschillende onder en bovenkant.



Voor de deksel heb ik het scrapvel met een maat van 30.5 bij 30.5 gebruikt.
Voor het doosje is de maat 29.5 bij 29.5.


Ook het label komt uit het scrapblok.
Verder wat mooi kant, strikjes, bloemen en een paar spelden op het doosje verwerkt.


Ik weet niet of ik morgen in staat ben om jullie blogs te bezoeken.
Morgen wordt mijn verstandskies eruit gehaald.

Ik hoop dat alles goed verloopt en ik morgen toch een beetje kan genieten van mijn vrije dag.
Dus wie weet tot morgen.

Voor nu bedankt voor het langskomen.

Lieve groetjes Noriko


18 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat weer een pracht creatie.
En wat is het weer lief van kleur.
Morgen heel veel sterkte bij de Tandarts, hopelijk valt het je mee.
En kun je de verdere dag toch een beetje genieten.


Gr leen

Corine van der Zee zei

Heel mooi en lief doosje Noriko, schitterend papier en afwerking.
Wens je morgen veel succes en sterkte en hoop dat je toch nog de fut hebt om iets te scrappen.

Liefs Corine

Agnes zei

Heel mooi doosje Noriko!
Lekker rustig gehouden voor
jouw doen :)
Ook je kaartje hier onder vind ik bijzonder mooi.
groetjes, Agnes

Jolanda zei

wat een prachtig doosje Noriko!
veel sterkte morgen!
grtz Jolanda

Tinie zei

Wat een prachtige creaties wederom, je bent er een ster in hoor!!! Super leuke details!!!

Groetjes Tinie

JOKE zei

Heel mooi doosje Noriko!!! En de manier van vouwen ken ik...lekker stevige doosjes zijn het...
En morgen...tja...daar gaat je verstand ;-(
Nou ja, je hebt er nog drie over...
Flauw hè...ik wens je heel veel sterkte morgen en ik zal aan je denken!!!
Liefs Joke

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Noriko,
Wat een snoepie van een doosje heb je gemaakt. Ik heb alle foto's van je eens goed bekeken en kwam zoveel dingen tegen.
Het is zo lief en leuk die twee spelden met hartjes.
Verlost van je verstandkies en hopelijk viel de napijn mee.
Hartelijke groetjes Lida

corryskaart zei

hoi noriko
teneerste heel veel sterkte morgen bij de tandarts en hopelijk ben je gauw van de pijn af!
maar je doosje is echt geweldig mooi zowel wat kleur en het gepimpte gedeelte!
groetjes van corry

Unknown zei

Hoi hoi,

Ik denk dat dit een iets grotere uitvoering is van ons kleine doosje.

Wat super leuk, ik ga hem ook op dit formaat proberen.

Liefs Marjon

KarinsArtScrap zei

een prachtige doos heb je gemaakt noriko, heel mooi papier gebruikt.
succes morgen.

groetjes karin

arjette zei

Schitterend zeg!!! Waar haal je toch de tijd vandaan om elke dag zulke mooie dingen te maken!!! Heb je voor mij ook een potje tijd over?? Haha
Jakkes, je verstandskies eruit... geen lekker klussie.... sterkte hoor!!!

gr. arjette.

Willy's creations zei

Prachtige creatie heb je gemaakt!

Groetjes,Willy

Unknown zei

Wat een prachtig doosje Noriko en ik wens je heel veel sterkte .

Liefs Nellie

Marjan zei

Alweer zoiets moois met volgens mij Tilda papier. Sterkte met je kies, ik moet weer aan het werk, dus ook even geen blogs tot het weekend.:)

Groetjes, Marjan

Dora zei

Wederom een pracht creatie, en meid sterkte met de kies!

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige doos van heel mooi papier en erg leuk versierd!

Groetjes, Loes

manuela zei

Schitterend doosje Noriko
zeer mooi design papier mooi versierd

groetjes Manuela

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
oei oei,
hopelijk is de behandeling meegevallen,
maar dat zal ik volgend berichtje zien,
eerst even reageren op je doosje
wat een MOOIE!
mijn komplimenten!
ik ga snel naar je volgend berichtje ,,
kijken hoe het met je gaat..
Groetjes van Daatje