Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



03 april, 2017

Voorjaar/Paas workshop


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vrijdagochtend heb ik een workshop gegeven.
En hebben de dames deze creatie gemaakt.
Het is een servethouder geworden.
Het is een combinatie van 2 Dutch Doobadoo
sjablonen en wel "de kip en het ei"


Ik heb de sjablonen aangepast en er mijn 
eigen patroon van gemaakt.


Het papier is van Marianne Design.


Hier even een foto van de het liggende gedeelte.
Voorzien van verschillende mallen en eitjes.



Ik heb mallen van Nellie's Choice gebruikt en Joy!
Het plaatje is van Marianne Design.


Tot slot een foto zonder dat deze is gevuld met servetten.
Want ook dan is deze creatie leuk om neer te zetten.

Alle materialen vind je in de webwinkel.
Klik HIER om naar de webwinkel te gaan.

Tevens staat deze creatie daar als VOORBEELD met een aantal gelinkte artikelen.
Voor vragen kun je mailen naar


1 opmerking:

Doris knippenenplakken zei

Hoi Noriko,
Wat een gaaf paas tafereeltje !
Prachtig gemaakt ,leuke details .
Groetjes Doris