Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



28 november, 2016

Babyblauw


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier nog een creatie voor de braderie.
Ik heb een luier gemaakt met de 
Dutch Doobadoo mal in combinatie 
met het Maya papier
"Vintage Baby"


Deze keer heb ik de sok en een deel
 van het treintje van Marianne Design
erop verwerkt.
Een schattig klein flesje is gevuld met 
blauw wit gestampte muisjes.
Altijd leuk voor een geboorte creatie.


Hier een foto van de linker en rechterkant.
De zijkanten heb ik afgewerkt
met halve plakparels in een bijpassende kleur.


En ook nu die leuke stans
om iets tussen te bevestigen van 
Marianne Design.
Deze keer heb ik het aan de luier bevestigd.
De opening geeft ruimte voor 
bv sokjes op een slabbetje.


Ik heb allerandjes geruwd met een disstresser.
En als vulling in de luier heb ik 
nu wat fiberfile erin gedaan.
Zodat ieder deze na wens kan vullen.


Voor informatie over de gebruikte materialen.
Verkoop van materialen of workshops kun 
je mij mailen.
info@norikoskaarten.nl


1 opmerking:

Margo zei

Deze is weer prachtig Noriko !