Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



14 januari, 2016

Sneeuw/Schudkaart

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag dan toch weer een blogpost van mij.
Ik heb deze schudkaart al geruime tijd gelden gemaakt.
Maar stond nog steeds niet op mijn blog.
Nu dan eindelijk de tijd en rust gevonden 
om er voor te gaan zitten.


De kaart is gemaakt met de mooie stans van Marianne Design.
De schudbol vormt de basis van deze kaart.
Verder heb ik tafereel uitgewerkt met vele verschillende
stansen van verschillende merken.



Ik heb de bol gemaakt in mijn eigen favorieten 
kleurstelling.
Hij heeft namelijk met kerst in ons eigen paleisje gestaan.


In de bol zitten eis kristallen van Viva.
Dit zorgt voor de winterse neerslag bij het schudden
van de kaart.


Het design papier is van een oude serie
van Magnolia.
In combinatie met Kraft en wit linnen cardstock
zorgt dit voor een naturel look.


Het sneeuw effect is gemaakt met de foam ball glay.
Dit vind ik een superleuk effect geven op bepaalde delen van de kaart,

Ik ben inmiddels bezig met de voorbereidingen voor de 
surprise workshop op 6 februari bij 
Doe@ding.
Er zijn nog een paar plaatsjes vrij.
Dus lijkt het je leuk neem dan even een kijkje op de site van 



4 opmerkingen:

De hobbydroom zei

Waauw wat een schitterend kaartje! ik ben helemaal weg van alle details. Er is zoveel op te zien...ik zie echt steeds weer iets nieuws! Een hele dikke 10! En goed dat je de tijd voor jezelf hebt genomen. Ik weet zelf ook hoe belangrijk dat soms is. Doe rustig aan en verder veel succes met de voorbereidingen voor doe@ding.

Lieve groetjes, Mandy

KarinsArtScrap zei

prachtig Noriko
Gr Karin

Anoniem zei

hoi noriko
wat weer een verrassing
om weer een kaartje van je te zien
op je blog supper leuk
je zus Hannie

Margo zei

Wat een prachtige kaart ! Zo leuk dat jullie zelf in de schudbol zitten :)
Groetjes
Margo