Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



11 januari, 2014

Maja 2011?????


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het heeft even geduurd maar ik ben er weer.
Door mijn werkzaamheden bij Studio Light ben ik druk met van alles en nog wat.
Ook ben ik druk met creaties voor Let's get Bizzee.
Sommige hiervan kan ik nog niet laten zien maar beloof dat jullie deze van mij tegoed houden.

Dan was daar ook dinsdag nog mijn operatie aan mijn verstandskiezen en kaak die niet helemaal lekker is verlopen en ik nu pas een beetje mens begin te worden.
3 verstandskiezen werden er verwijderd en mijn kaak werd hersteld omdat de kies wat schade heeft veroorzaakt.


Dit kaartje stond nog op mijn computer en is al tijdens de afgelopen kerst bij iemand op de mat gevallen.
Toch wilde ik hem nog even hier laten zien.
Het is gemaakt van een kraft zakje wat bewerkt is met volgens mij een Maja papier lijn uit 2011.
Ik bewaar altijd van alles en ja dan vind je ook wel weer eens iets terug.


De leuke postcards kunnen natuurlijk super in deze zakjes.


Ook deze ster is alweer een HELE oude ik heb hem wat bewerkt voor een lekker winters tafereel.
Het lijstje is gemaakt met de licht gewicht klei van Martha Stewart.

Vandaag dus een korte post maar hoop snel weer terug te zijn.
Ik wens iedereen nog een fijn weekend verder.


Lieve groetjes Noriko


11 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi noriko
leuke kaart mooie kleuren
beterschap met je mond!
groetjes ageeth

KarinsArtScrap zei

dit is prachtig gedaan Noriko.

gr karin

Margo zei

Supermooie kaart Noriko !
Liefs
Margo

Anita Meijer zei

Wat schitterend gemaakt Noriko, prachtig weer. En jeetje wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad van de "operatie" maar gelukkig schrijf je dat het de goede kant op gaat.
Liefs van Anita

Lenie Hempen zei

Wat is het weer een schitterende kaart Zus.
Echt een genot om te zien.
Heb een fijne zondag.

Gr Leen

Anoniem zei

Hoi Noriko,wat een schitterde creatie heb je weer gemaakt.

Groetjes Jannie

Anke zei

Oh meid ik hoop dat je je snel beter voelt. Wat naar!
Je kado zakje is prachtig. Heel leuk met al die details.
liefs Anke

Antoinette Voorn zei

Ohhh hij is prachtig!! super mooie kleuren en alles is geweldig aangekleed!

corryskaart zei

hoi noriko
fijn om te lezen dat het beter met je gaat en ik weer kan genieten van je prachtige creatie zoals deze!!
groetjes van corry

Neline zei

Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt! supers hoor!!!
Fijn dat het weer beter met je gaat!
groetjes
Neline

Erica ♥ zei

Prachtig kerst zakje, heel mooi ☺

Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼