Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



03 september, 2013

Uitdaging 183


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zin in een nieuwe uitdaging?????????
Nou komt dat even mooi uit, want die gaat van start bij Cards & Scrap. 

Het thema is "Ja Zuster Nee Zuster"
Denk je nu wat moet ik daar nu mee, nou klik even op de banner van het C&S blog en je kunt de mooie voorbeelden ter inspiratie bekijken.


En ook de prijzen zijn natuurlijk weer super bij deze uitdaging.
Ze worden beschikbaar gesteld door onderstaande sponsors.


En ook op deze banners kun je klikken om een kijkje op deze site's te nemen.



Ik wens iedereen die deze week weer gezellig meedoet met deze challenge weer heel veel succes.


Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen: