Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



24 maart, 2013

Superchallenge Cards & Scrap



Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gister is dan de eerste superchallenge van start gegaan bij:

Voor de eerste Superchallenge van ons Cards & Scrap Challengeblog blijven we 
dichtbij de actualiteit:

Koninginnedag! Of eigenlijk, de kroning van onze nieuwe Koning.

De challenge is simpel; maak een drieluik om de Oranjes in het zonnetje te 
zetten.

Dit kan van alles zijn; kaarten, een doosje, een scrap-lay-out, wat maakt 
niet uit...

Laat je fantasie en creativiteit de vrije loop!

Richtlijnen? Verwerk oranje in je project.

De prijs? Een reportage in de eerstvolgende editie van Cards & Scrap waarbij 
de winnaar zelf in het zonnetje wordt gezet!

deze geweldige superchallenge en zie daar ook een aantal prachtige 
voorbeelden van koninklijke drieluiken ter inspiratie.

Deze superchallenge loopt maar liefst 4 weken, tot en met donderdag 18 april 
23.59 uur en meedoen kan op dezelfde manier als jullie gewend zijn met de 
wekelijkse uitdagingen.

Natuurlijk hopen we dat vele van jullie weer gezellig meedoen.

Lieve groetjes Noriko

Geen opmerkingen: