Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



19 oktober, 2012

Doe@ding project met links

 
Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zoals ik al in mijn vorige post schreef moest mijn project van Doe@ding door problemen nog even wachten.
Nou hier is hij dan.
Doordat mijn duim 2 keer uit de kom was geschoten, wat geregeld voorkomt (door slijtage en de reuma) kon ik niet met rechts kleuren.
Mijn hand zat in een brees en maakte kleuren met rechts lastig.
Om toch de workshop bij Doe@ding te kunnen volgen heb ik het afdrukje met links gekleurd.
In het begin wat lastig en onwennig maar na mate ik langer bezig was lukte het aardig.
Met dit als resultaat.
 
 
De fles wijn kregen we van Marloes van Doe@ding.
Super bedankt hiervoor!


Het geweldige papier is ook nu weer van Pion.
 
 
Zelf heb ik de tag nog even bewerkt met de stempel van Magnolia en wat pearl drups gemaakt met de pearl maker.

 
Ook hier hebben we weer de prachtige swirl van Unique gebruikt.

 
Het was weer een super project om te maken.
En wat hebben we weer gelachen.
 
Lieve dames ik zou zeggen geniet van de mooie dagen die komen gaan.
De weer goden zijn namelijk met ons!
 
 
Lieve groetjes Noriko
 

21 opmerkingen:

Liefs Ineke zei

Wauw schitterend weer Noriko. Mooi gemaakt meid. Groetjes en liefs van Ineke

Lenie Hempen zei

Wat weer een mooie creatie Zusje.
Echt schitterend.
Mijn grote complimenten voor het kleuren met Je linker hand.
Ik kan zelf helemaal niets links.
Maar Ik hoop dat het niet vaak/helemaal niet meer gebeurd,het lijkt me heel lastig,en pijnlijk als Je duim geregeld uit de kom schiet.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leen

HenP Produkties zei

Wat is ie mooie geworden he!!! En je ziet geen verschil of je nou met links of met rechts inkleurd, echt knap hoor! Was een hele gezellige middag en sterkte me je duim..

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is erg mooi.
Groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Noriko,wat vervelend van je hand,en wat rot dat je dat zo erg hebt.Dubbel zo knap is het wat je gemaakt hebt en ik zou willen dat ik gewóón zo goed zou kunnen kleuren zoals jij met links kleurt,echt niet te zien! Beterschap/sterkte met je hand en lieve groetjes Miranda

corryskaart zei

hoi noriko
staat vol verbazing te lezen dat je dit met links gekleurd hebt terwijl je rechts ben,nou dat doe ik je echt niet na:-)) geweldig mooi hoe het gemaakt is! en veel sterkte met je duim!
fijn weekend en groetjes van corry

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Noriko, du hast wieder ein Meisterwerk vollbracht Und immer noch alles mit Links. Wie schaffst Du das nur?
Hoffentlich geht es Dir bald wieder besser.
Liebe Grüsse, Ulla

Ilonka zei

Wauw echt supergaaf gemaakt. BEELDSCHOON !!
Kom je ook eens bij mij langs ??


Groetjes Ilonka

JOKE zei

Wat moet jij geweldig trots op jezelf zijn!!! Want ik zie nergens aan dat je het met links gedaan hebt en feloof me...ik zou het met geen mogelijkheid kunnen...
Een schitterend geheel Noriko!!!
Liefs Joke

Annemieke zei

Hoi Noriko,
Wat is ie leuk geworden en dat met links, knap hoor.
Het beste en groetjes Annemieke

Wilma zei

Hallo Noriko,
Ik ben rechts en als ik rechts zo zou kunnen kleuren als jij dat hebt gedaan met links zou ik al tevreden zijn ☺☺☺.....wat is Tilda SUPER gekleurd op een PRACHTIGE creatie.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

wat een prachtig gedecoreerde fles Noriko.
prachtig gedaan.

groetjes karin

Erica ♥ zei

Wat een super mooie creatie zeg,
en echt petje af hoe je het gedaan
hebt, zo mooi.
Beterschap met je hand.

Een goed weekend gewenst !
Grtjs Erica ☼

arjette zei

Wauww zeg, geweldig!!!! En dat met links!! Een prachtig project!!!
fijn weekend!!

gr. arjette.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig mooie label Noriko, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Marianne Reijgersberg zei

Wat een supermooie tag heb je gemaakt. En dat met een hand die niet zo lekker wil. Je hebt het afdrukje toch echt schitterende ingekleurd. En wat heb je prachtige versieringen gebruikt.
Groetjes Marianne

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat een pech, voor je met je duim!
Wat knap dat je dan toch door gaat en met je andere hand gaat kleuren!
Dapper!
Mooie hanger!
Groetjes van Daatje

manuela zei

Wat een super mooie creatie geworden,
en echt petje af hoe je het gedaan
hebt, zo mooi.
Beterschap met je hand.

liefs manuela

Nicole zei

Wat gaaf en toch zoooooooo mooi ingkleurd. Kknap van je dat je dit met links hebt ingekleurd. En wat een details weer. Ik zal er eens even voor gaan zitten om alles goed te bekijken. Prachtig weer Noriko. Liefs, Nicole

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Noriko.

Liefs Riet.

Pet73 zei

This tag is fabulous!