Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



19 januari, 2012

Lila Viooltjes


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Even een kaartje lekker in het lila met kraft.
Tegenwoordig wordt er erg veel met kraft papier gedaan.
Ik vind het ook heel leuk papier om mee te werken.
Voor deze kaart heb ik een standaard kraft kaart genomen met een maat van 13.5 bij13.5 met bijpassende envelop.


Hierop heb ik verschillende designpapier soorten gebruikt.
In de hoek heb ik de Marianne mal uitgestanst.


Het plaatje is er weer één van Mattie van Marianne Design.


Ook de binnenkant van de kaart is bewerkt.


Verder op de kaart wat verband gaas, bloemen, stansjes en lila koord gebruikt.
Het plaatje en de bloemen heb ik nog bewerkt met wat stickless.

Ik wens iedereen nog een fijne avond en tot de volgende keer!!


Lieve groetjes Noriko


19 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat is het weer een prachtig mooi kaartje Zusje.
Schitterend mooi bewerkt.
Echt super lief van kleur.


Gr Leen

Unknown zei

Hoi hoi,

Wat een prachtige kleuren combinatie en een geweldig mooie kaart.

Liefs marjon

KarinsArtScrap zei

schitterend noriko en die hoekstans is prachtig.
weer heel mooi afgewerkt.

groetjes karin

jans zei

wat een schitterend kaartje noriko
en wat een mooie kleur grt jans

Tinie zei

Wauwww weer heel bijzonder, prachtig van kleur en weer helemaal top wat betreft je details!!!

Groetjes Tinie

Margo zei

Wat prachtig !
Hoe mooi die Marianne mal in het hoekje en wat een leuk takje klimop !
Liefs
Margo

marijke zei

schitterend kan niet anders zeggen

Tini zei

Mooi zeg! Jij gaat zo snel, ik had de vorige gemist, maar die is ook heel mooi!
Gr. Tini

Corine van der Zee zei

Mooie kleurencombinatie en lief kaartje. Prachtige hoek!

Liefs Corine

Hannie Stoel zei

Wauw....ziet er prachtig uit hoor,

groetjes, Hannie

Annika zei

Mooi kaartje Noriko! Erg mooie kleuren, past allemaal perfect bij elkaar!

Groetjes annika

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtig Noriko. En ik vind je craftpapier met dat blay fantastisch mooi. Geeft een bepaalde prachtige uitstraling.
Fijne avond verder en groetjes
Marja

HenP Produkties zei

Wat een aparte kaart, mooie kleurencombinatie. Ik ben zelf niet zo van dat kraftpapier, maar in combinatie met lila/paars is het wel erg mooi.
Ik vind al de details op je kaart echt super en die hoek snijmal echt heel mooi.

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde & Petra

Home sweet home zei

Very gorgeous creation:):)

arjette zei

Prachtig prachtig prachtig!!! Wat mooi zo dat kraft met de lila kleur!!

groetjes arjette.

Anoniem zei

Een schitterende kaart Noriko!!
Deze kleuren combinatie vind ik heel mooi,en weer zoveel mooie details heb je er op verwerkt echt een super gave kaart.
Ben je weer al wat opgeknapt?

Groetjes Jannie

Irene zei

Blauw en roze met Kraft is al zo mooi maar aan dat rijtje kan ik nu dus echt lila toevoegen, beeldig Noriko!!!

Fijn weekend, Irene

Ans S. zei

Wat een mooie kleurencombinatie kraft en paars, schitterende kaart.

Gr. Ans

Pet73 zei

That card is so pretty! Looove the corner! And the beautiful inside!