Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



24 september, 2011

"Kaartje met Pompoen"


Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag een geweldige dag gehad op het Ladies Event in Amstelveen.
Het was een super gezellige dag met alles op gebied voor Ladies.
Deze dag was georganiseerd door Lis en Marjon van Marjonskaarten.

Gister had ik dit kaartje al afgemaakt en op de foto gezet, zodat ik hem vandaag zo kon plaatsen.
En hier is ie dan!!!


Het gebruikte plaatje is van Marianne Design en getekend door Mattie.
Zij is toch wel een van mijn favorieten op gebied van de knipvellen.
Dit omdat de plaatjes die zijn ontwerpt heel "echt" lijken.


Het model heb ik gestanst met een Nestabilitie.
Het labeltje is gemaakt met een stansje van Magnolia.
De vlinder is geponst.


Aan de achterkant van de kaart zit een kraft zakje.
hierin zit ook een label.


De achterkant van de kaart is ook bewerkt met een nestabilitie mal.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Zelf vind ik het een echt herfstkaartje.
Maar om eerlijk te zijn, was hier vandaag niets van te merken.

Ook morgen krijgen we een prachtige dag.
Dus lieve mensen geniet nog even van een mooi nazomer dag.
Ik sta morgen buiten op de braderie en pak dus zeker ook nog wat zonnestralen.


Lieve groetjes Noriko





19 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Noriko
wat een prachtige creatie
Groetjes Corrie

Lenie Hempen zei

Heel fijn dat je vandaag weer een leuke dag heb gehad.
En heel leuk dat Marjon vroeg of ik ook mee kwam.
Maar vanwegen de hond kan dat niet.
Maar heel bedankt evengoed Marjon.
Mischien zien we elkaar ooit een keer.
Maar je kaartje Noriko is weer Schitterend geworden.
Morgen ook een fijne dag op de braderie in Assendelft.
Ook voor de beide Mannen een fijne zondag.


Gr Leen

Janny zei

Wat heb je dat schitterend gemaakt Noriko, en wat een zonnige kleurtjes, heel erg mooi.
Hele fijne dag morgen, en geniet van het zonnetje.
lieve groetjes Janny

corryskaart zei

hoi noriko
wat een leuke en mooie kaart met die warme kleuren is het weer een echt toppertje geworden!
groetjes van corry

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is weer een pracht Noriko. En schitterende herfstkleuren. Je blijft er naar kijken en ontdek steeds meer. Uit elke hoek komt er weer wat. Schitterend Noriko.
Fijn weekend en groetjes Marja

KarinsArtScrap zei

wat heb je toch weer een mooie creatie gemaakt noriko.

groetjes karin

Willy's creations zei

Beeldige kaart heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Unknown zei

Hoi Noriko,

Wat een prachtige kaart hen je gemaakt, echt heel leuk om ook een workshop mee te doen.

Liefs Marjon

jans zei

die ziet er schitterend uit heel mooi gemaakt grt jans en een fijne zondag

Liberta zei

Hai Noriko,

Jeanne en ik vonden het ook helemaal leuk op de Ladies Event.
Je creatie is weer een topper.
Zo mooi gemaakt. Je bent een inspiratie voor vele in ieder geval voor mij zeker.
Veel plezier op de braderie in Assendelft.

Liefs, Lieb

Marrie zei

Hallo Noriko,

Dat ziet er weer mooi uit zeg dat heb je weer leuk gedaan.

Groetjes Marrie

Unknown zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Noriko en ben blij dat je zo een fijne dag hebt gehad kon helaas niet komen maar ik hoop dat alles weer een beetje goed komt met mij

Lieve groetjes Nellie

arjette zei

oohh zeg, wat supermooi gemaak weer!!!! Prachtige kleurtjes!!
Veel plezier op de braderie vandaag, gaat vast lukken met zulk lekker weer!

gr. arjette.

Neline zei

Dat heb je weer super gedaan! prachtig van kleur.
Gezellige dag maar dat gaat zeker lukken met dit mooie weer.
groetjes
Neline

Margo zei

Hoi Noriko,
wat tof gedaan zeg !
Hoe kom je toch telkens weer op die leuke modelletjes ?
Liefs
Margo

liesbeth zei

Hoi Noriko,
Wat een super leuke kaart/tag is dit geworden en hele mooie kleurtjes.Weet zeker dat je een top dag hebt gehad vandaag lekker in het zonnetje. Ik zat dus weer binnen vandaag want moest werken. Voor morgen alvast gefeliciteerd!
gr Liesbeth

Riet zei

Wat een schitterend kaartje is dit geworden Noriko.

Liefs Riet.

Joyce Ebben zei

Wat een mooie kaart! Je hebt dus een geslaagde dag gehad! Groetjes Joyce

Agnes zei

pfff, wat een werk!
Maar het resultaat mag er dan ook zijn.
Schitterend!!
groetjes, Agnes