Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Als eerste wil ik iedereen van harte bedanken voor de mooie en meelevende reacties op mijn vorige post.
Vandaag wil ik jullie deze schommelkaart laten zien.
Ik heb met de cirkelsnijder een cirkel gesneden van 14.8 cm uit cardstock.
Hierna één gesneden van 14.3 cm uit designpapier.
Beide door de helft gevouwen en nadat ik het kanten randje op het cardstock geplakt heb, heb ik hierover het designpapier geplakt.
Dit werkt dan net het plak randje van het kant weg.
Vervolgens kun je dan de doily op de kaart plakken.
Nadat boven genoemde klaar is heb je de basis en kun je met het pimpen van je kaart beginnen.
Doordat ik mijn 3D plaatjes op dik met kit moet je wel opletten dat het gewicht niet aan één kant komt.
Dan hangt je kaart naar één kant.
Om dit te voorkomen heb ik aan de andere kant het label geplakt.
Zo is de kaart weer in balans.
Door de roosjes het kant en de zachte kleurtjes heeft de kaart een romantisch tintje gekregen.
Het plaatje en DP papier zijn van Nel van Veen.
En te koop bij Syta van Gelderen.
Zaterdag heb ik op de beurs in Den Bosch Charlotte ontmoet van Zussenknutsel.
Zij was samen met haar moeder op de beurs.
Zoals in mijn sidebar te zien is heb ik de candy bij de zusjes gewonnen.
Zaterdag had ze deze meegenomen en ik kan zeggen ik was blij verrast.
En super leuk om haar in het echt te ontmoeten.
Zo hebben we weer een gezicht bij een blog.
Het is zeker de moeite waard om eens bij de zusje op hun blog te kijken.
Leuk zou het zijn als jullie ook volger bij hun worden, en mee doen met de verschillende candy's die zij maandelijks verloten.
Dus kijk snel op www.zussenknutsel.blogspot.com
Verder hoop ik dat iedereen geniet van deze mooie voorjaarsdag!
Lieve groetjes Noriko







